My baby model .

My baby model .
The best photo i ever had .

About Me

My photo
Who is me?: ☆i'm very the sewel person. ☆Peloyar kit mun jumpa owg nok sama palak ngan ku. ☆Aku anti ngan biak pakey helmet wana Hijau ! ☆I will love that person if he love me . ☆ I will be nice at people if people nice at me. ☆Bencikan paksaan.☆ I Like to pay back time! ☆ I ♥ Photography ☆ sukakan RAP SARAWAK . ☆ Photography is my dream job . ☆ Jiwang person ☆ I like to see the star ☆ I ♥ to sing ☆ Bencikan godaan ☆ I'm a bad person

Followers

My teenage male models

My teenage male models
the Best photo i ever had .

Saturday, March 10, 2012

Kita wanita punyai satu jiwa yang sama :)

Assalammualaikum wanita-wanita teragung dunia. semperna hari-hari wanita sedunia ,well i think i want to talk a little-bit about "hubungan percintaan di ganggu pihak ketiga". yang menjadi persoalannya , kenapa perlu ada pihak ketiga? yaaa kita biasa dengar kan pihak ketiga selalunya berkawan dengan syaitan atau manusia bertopengkan iblis. hahaha .
kita bebalik kepada tajuk besar kita di atas tersebut ."KITA WANITA PUNYAI SATU JIWA YANG SAMA" maksud yang ingin di sampaikan adalah semua wanita mahukan cinta yang sempurna . semua wanita mahukan kebahagiaan dalam percintaan mereka . Namun , kenapa perlu sesetengah wanita itu harus memusnahkan hubunggan atau masjid yang telah di dirikan ? kita sendiri tahu , bahawa betapa banyaknya kaum adam di dunia ini dan kenapa perlunya mereka mengganggu hubunggan yang sudah berkurun di satukan?
Come on women , just wake up from your sleep ! kita wanita sepatutnya bergabung, bersatu hati dalam membantu membaiki runtohnya sesetengah hubunggan . bukan nya membantu untuk meruntoh kan hubungan tersebut yakni kita tahu itu selalunya perbuatan syaitan kan?
wanita-wanita sekalian, saya juga ingin masokkan sedikit tetang "perbalahan di antara wanita untuk merebut seorang jejaka" . Lucukan bila di dengar ? Perlakauan tersebut telah menjadi satu drama komedi bagi si jejaka. tertawa si jejaka melihat pesengketaan "kita" . tiada siapa mahu di ketawa . satu penyelesaiannya ialah dua wanita tersebut tinggalkan si jejaka sebegitu . kita sudah nampak si jejaka tidak ikhlas dalam hubunggan kamu . Dia cuma mau mainkan perasaan kita .

sekian . mungkin tajuk ini akan di bahas sekali lagi untuk menyedarkan kaum-kaum hawa yang lain . INGAT! WANITA IALAH PEMANGKING DUNIA bukan HANYA PEMUAS NAFSU . salam satu MALAYSIA semuaa .

No comments:

Post a Comment