My baby model .

My baby model .
The best photo i ever had .

About Me

My photo
Who is me?: ☆i'm very the sewel person. ☆Peloyar kit mun jumpa owg nok sama palak ngan ku. ☆Aku anti ngan biak pakey helmet wana Hijau ! ☆I will love that person if he love me . ☆ I will be nice at people if people nice at me. ☆Bencikan paksaan.☆ I Like to pay back time! ☆ I ♥ Photography ☆ sukakan RAP SARAWAK . ☆ Photography is my dream job . ☆ Jiwang person ☆ I like to see the star ☆ I ♥ to sing ☆ Bencikan godaan ☆ I'm a bad person

Followers

My teenage male models

My teenage male models
the Best photo i ever had .

Monday, August 15, 2011

Depan aku baik ,pijak semut pun tak mati . Tapi balakang aku Huh!

Blog ini aku mulakan dengan kisah seseorang yang aku pernah anggap teman dahulu . Tapi sekarang ney boleh di kata kan benci sudah mendengar nama nya. Nak tau apahal ?!! Budak ney dok pegi canang cerita pasal aku . Dia buat cerita yang aku ney selalu keluar malam , pegi clubbing dok kat tempat gelap dengan laki arrrrhhhhhh! macam-macam lagi lah . HUH!aku tak sangka orang yang aku tolong selama ni cucok belakang aku sendiri rupanya.
Apa yang dikatakan budak tu semuanya fitnah-fitnah belaka .Aku tak penah pijak tempat-tempat syaitan seperti itu (PUB) . Usahkan pegi , Keluar malam pun tak dengan lelaki kecuali bapak aku . humm .
Dunia .. macam-macam cara orang nak jatoh kan kita .
sudah-sudah lah ko fitnah orang . sedar sikit yang kau lebeh terok dari itu . sampai lari pegi rumah laki tu apa????! sudah-sudahlah ko pegi canang cerita orang . bila lagi orang islam kita nak maju kalau kita asyik sibok dengan tepi kain orang. ok lah sampai di sini dulu .

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM 1 MALAYSIA .

No comments:

Post a Comment